вівторок, 23 жовтня 2018 р.

Наказ


НАКАЗ
НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ОСВІТИ ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

від 24 жовтня 2018 року                                                   № 228
смт Петрове
Про проведення у 2018/2019 навчальному
році першого (зонального) туру
всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2019»


Відповідно до наказу начальника управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації від «25» червня  2018 року № 493-од «Про проведення першого та другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638 (зі змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2018 року № 603 «Про проведення всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2019”»         


НАКАЗУЮ:

            1. Провести 21 листопада 2018 року перший (зональний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у таких номінаціях: «Географія», «Основи здоров’я» (далі – Конкурс).
            2. Затвердити склад оргкомітету та фахових журі зонального туру Конкурсу (додатки 1,2).
            3. Конкурс «Учитель року – 2019» провести на базі комунального закладу «Петрівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» відповідно до умов та порядку проведення першого (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019».
            4. Директорам  закладів загальної середньої  освіти :
1) опрацювати лист МОН України від 31 серпня 2018 року № 1/9-524 «Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019, лист управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації  від 28.вересня 2019 року № 35-12/3122/0.35 « Про умови та порядок проведення ІІ туру конкурсу «Учитель року – 2019 »;
2)ознайомити педагогічних працівників визначених номінацій із конкурсними випробуваннями «Учитель року – 2019»(додаток 3);
3) до 5 листопада 2018  року подати до районного методичного кабінету матеріали для участі у першому (зональному ) турі Конкурсу (додаток 4) та заповнити інформаційну картку за посиланням: https://vhitelrokypetrove2019.blogspot.com;  
            4) забезпечити своєчасне прибуття учасників та членів журі на зональний  Конкурс 21 листопада 2018 року на 830 до комунального закладу «Петрівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» у номінаціях «Географія», «Основи здоров’я».
5. Директору комунального закладу «Петрівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» ВЄТРОВІЙ А.С. створити належні умови для проведення першого (зонального) туру Конкурсу.
6. Районному методичному кабінету комунальної установи «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти»:
1) забезпечити науково-методичний супровід організації та проведення першого (зонального) туру Конкурсу;
            3) до 10 листопада 2018 року забезпечити підготовку плану проведення Конкурсу;
            4) до 30 листопада 2018 року надіслати матеріали переможців першого (зонального) туру в кожній із номінацій у друкованому варіанті на адресу комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» для участі у другому (обласному) турі Конкурсу;
            5) до 30 листопада 2018 року надіслати на електронну адресу комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (koippo@ukr.net) звіт (у друкованому та електронному вигляді) про підсумки проведення І (зонального) туру Конкурсу;  
            6) забезпечити участь переможців першого (зонального) туру Конкурсу в обласному відбірковому етапі;
            7) результати Конкурсу широко висвітлити на сайтах відділу освіти райдержадміністрації, комунальної установи «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти», районного методичного кабінету, в засобах масової інформації; підготувати відповідні аналітичні матеріали.
            6. Контроль за виконанням даного наказу покласти на директора комунальної установи «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти»                  МОСКАЛЬЦЯ Г.Л.



В.о.начальника відділу освіти                                                                              І.Лугова

























Додаток 1
до наказу начальника  відділу
освіти Петрівської районної
державної адміністрації
23 жовтня   2018  № _____




Склад
організаційного комітету з підготовки до участі педагогів
у І (зональному) турі всеукраїнського конкурсу
“Учитель року-2019”


Голова оргкомітету:
Москалець
Григорій Леонідович
-
Директор комунальної установи Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Петрівської районної ради

Заступник голови:
Ошега
Зоя Семенівна
-
завідувач районного методичного кабінету комунальної установи Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Петрівської районної ради

Члени оргкомітету:
Савостікова
Валентина Миколаївна
-
методист районного методичного кабінету комунальної установи Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Петрівської районної ради
Мовчан
Людмила Іллівна
-
методист районного методичного кабінету комунальної установи Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Петрівської районної ради
Суліма
Дмитро Олександрович
-
методист районного методичного кабінету комунальної установи Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Петрівської районної ради
Лубенець
Гульнара Ісмаілівна
-
методист районного методичного кабінету комунальної установи Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Петрівської районної ради











Додаток 2
до наказу начальника  відділу
освіти Петрівської районної
державної адміністрації
    23 жовтня   2018  № _____

СКЛАД
 фахових журі зонального  туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2019 »

Номінація «Географія»
Голова журі:
Савостікова Валентина Миколаївна,  методист РМК КУ «Петрівський РЦОЗО»

Заступник:
Мовчан Людмила  Іллівна, методист РМК КУ «Петрівський РЦОЗО»

Секретар:
Ляхович Ірина Богданівна, вчитель географії Володимирівської ЗШ І-ІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Члени журі:
Дяченко Людмила Дмитрівна , вчитель географії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів  
Ваніна Ніна Іванівна, вчитель географії КЗ «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія»
Чорна Людмила Андріївна, вчитель географії КЗ «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія»


Номінація «Основи здоровя»

Голова журі:
Суліма Дмитро Олександрович,  методист РМК КУ «Петрівський РЦОЗО»

Заступник:
Лубенець Гульнара Ісмаїлівна, методист РМК КУ «Петрівський РЦОЗО»

Секретар:
Швець Тетяна Миколаївна , методист РМК КУ «Петрівський РЦОЗО»

Члени журі:
Філіпенко Інна Валеріївна , вчитель основ здоров`я Чечеліївської ЗШ І – ІІІ ступенів , філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів

Капінус Тетяна Володимирівна, вчитель основ здоров`я Новостародубської  ЗШ І-ІІІ ступенів
Глязнуцова Ірина Петрівна, вчитель основ здоров’я комунального закладу «Петрівське навчально-виховне обєднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія»


Додаток 3
до наказу начальника  відділу
освіти Петрівської районної
державної адміністрації
23 жовтня   2018  № _____

Умови та порядок проведення І (зонального) туру 
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

І (зональний ) тур Конкурсу проводиться 21 листопада 2018 року – із  номінацій «Географія», «Основи здоров’я»


І. Загальні положення

1. Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2019» (далі – конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2018 р. № 370), наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2018 № 603 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінаціях: «Вчитель інклюзивного класу», «Географія», «Захист Вітчизни», «Основи здоров’я», «Французька мова».
2. Мовою конкурсу є державна мова.
3. Участь педагогічних працівників закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти у конкурсі здійснюється на добровільних засадах.
4. Для участі у першому турі конкурсу педагогічним працівникам необхідно:
у період з 17 вересня до 15 жовтня 2018 року зареєструватися на офіційній сторінці конкурсу у розділі «Реєстрація учасників» (https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/konkurs-uchitel-roku/uchitel-roku-2019/reyestraciya-uchasnikiv).
5.Учасники І (зонального)  туру конкурсу мають до 5  листопада  2018 року надіслати на електронну адресу  inbox4@petrovo.kr-admin.gov.ua:
-          інформаційну картку у форматі Microsoft Word із врахуванням змін, що відбулись у педагогічній та методичній діяльності від початку першого туру конкурсу посилання на відеорезюме (до 5 хвилин, орієнтовний план додається);
-          портретне фото у форматі JPG.
У темі повідомлення зазначається номінація, наприклад, «Географія»; у назвах файлів обов’язково вказуються номінація та прізвище, наприклад, «Географія_Полум’яненко».

ІІ. Конкурсні випробування

Конкурсні випробування І (зонального) туру :
1) «Тестування з фахової майстерності», 40 балів;
2) «Практична робота», 40 балів;
3) «Методичний практикум», 20 балів.
4) «Урок», 50 балів

Номінація «Географія»

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.
Формат: проведення фрагменту уроку та демонстрація методів, прийомів, способів, засобів, форм діяльності (за вибором конкурсанта), що спрямовані на формування географічної компетентності учнів.
Тема уроку визначається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; тривалість підготовки (з мультимедійною презентацією) –  20 хвилин; тривалість виступу – до 10 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: методична компетентність; спрямованість обраних методів, форм, способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей, зокрема географічної, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній, взаємодія учасників освітнього процесу.

Конкурсне випробування «Практична робота»
Мета: оцінити вміння конкурсантів використовувати картографічні джерела інформації (топографічні, загальногеографічні, тематичні карти).
Формат: підбір картографічного матеріалу за темою та проведення географічного дослідження (пояснення й оцінювання географічних процесів і явищ з використанням паперових та електронних джерел).
Тема дослідження визначається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; виконання завдання здійснюється на комп’ютері протягом 30 хвилин , для оцінювання роботи шифруються.
Оцінюється: уміння підбирати картографічний матеріал за темою дослідження, аналізувати його та робити висновки.

Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.
Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Конкурсне випробування «Урок»

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок тривалістю 45 хвилин.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній, результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.


Номінація «Основи здоров’я»

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.
Формат: розроблення плану-конспекту уроку у формі соціально-просвітницького тренінгу.
Проблема для розроблення плану-конспекту обирається шляхом жеребкування; клас, тема уроку визначаються конкурсантом; виконання завдання здійснюється протягом 30 хвилин на комп’ютері; для оцінювання роботи шифруються.
Оцінюється: методична компетентність; урахування особливостей соціально-просвітницького тренінгу; спрямованість обраних методів, форм, способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній.

Конкурсне випробування «Практична робота»

Мета: оцінити уміння конкурсантів організовувати активну взаємодію учнів.
Формат: проведення фрагменту уроку з використанням інтерактивних методів.
Тема уроку визначається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; тривалість підготовки – 20 хвилин; тривалість виступу – до 10 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: володіння інтерактивними методами, спрямованість обраних методів на формування ключових та предметних компетентностей, зокрема здоров’язбережувальної, цінностей та ставлень; доцільність обраних методів; урахування вікових особливостей учнів, взаємодія учасників освітнього процесу.


Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.
Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Конкурсне випробування «Урок»

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок тривалістю 45 хвилин.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній; результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.

ІІІ. Оцінювання конкурсних випробувань

-  Оцінювання конкурсних випробувань здійснюється за бальною системою та критеріями, затвердженими відповідним журі.
-  Оцінювання здійснюється особисто кожним членом журі, який вносить бали до оціночного листа, підписує та здає його секретареві журі одразу після закінчення кожним учасником відповідного конкурсного випробування.
-  Не допускається обговорення членами журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного випробування.

ІV. Визначення переможців та лауреатів

-       Переможець, два лауреати, які посіли друге та третє місця, дипломанти конкурсу визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час конкурсних випробувань фінального етапу третього туру конкурсу.
-       У випадку однакової кількості балів за результатами відбіркового або/та фінального етапів відповідного туру конкурсу перевага надається тому учасникові, який має вищий бал у пріоритетному конкурсному випробуванні.
-       Рішення журі кожного туру конкурсу оформляються протоколами, які підписують голова та секретар журі.
-       Підсумок кожного туру конкурсу є колегіальним рішенням журі та не підлягає перегляду. У разі виникнення питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань роз’яснення учасникам надає голова журі.
-        

V. Оприлюднення результатів конкурсних випробувань

-  Результати оцінювання конкурсних випробувань доводяться до відома учасників конкурсу.
-  Зведені відомості кожного конкурсного випробування, рейтингові листи підписуються всіма присутніми членами журі й у сканованому вигляді розміщуються на відповідних офіційних веб-сайтах.
-  Відеозаписи конкурсних випробувань можуть розміщуватися на відповідних офіційних веб-сайтах.

VІ. Громадське спостереження

-       З метою формування незалежного уявлення про хід конкурсу можлива присутність представників громадських організацій, засобів масової інформації (далі – спостерігачі).
-       Спостерігачі мають попередньо повідомити організаторів та зареєструватися у відповідному організаційному комітеті.
-       Під час конкурсних випробувань та процесу оцінювання в одному приміщенні можуть бути присутніми не більше двох представників від громадських організацій і двох – від засобів масової інформації.
-       Спостерігачі не можуть чинити вплив на перебіг конкурсу та його результати, перешкоджати проведенню конкурсу, відволікати учасників та членів журі тощо.
-       Висновок про перебіг конкурсу спостерігачі мають довести до відповідних організаційних комітетів у письмовій формі протягом одного дня після його завершення.
-       Члени відповідних організаційних комітетів та журі конкурсу сприяють спостерігачам у здійсненні їхніх повноважень.


Додаток 4
до наказу начальника  відділу
освіти Петрівської районної
державної адміністрації
23 жовтня   2018  № _____



Перелік матеріалів
 учасника першого (зонального) туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2019»

1.                  Особиста заява на ім’я голови районного оргкомітету про участь у Конкурсі (написана власноруч).
2.                  Згода учасника районного туру конкурсу на збір та обробку персональних даних.
3.                  Інформаційна картка учасника Конкурсу, портретне фото на електронну адресу відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації inbox4@petrovo.kr-admin.gov.ua

Голові організаційного комітету з проведення І (зонального) туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року-2019»
Москальцю Г.Л.
учителя ______________________
                                                                                                          (предмет)

                                                                                                              ___________________________________
                                                                                                                   (найменування закладу)

ЗАЯВА
            Я, __________________________________________________  даю згоду на участь у

І (зональному) турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «_______________».

Із умовами та порядком проведення конкурсу ознайомлена (ний) і погоджуюся. Даю згоду на публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях із можливим редагуванням.


«____» __________ 2018 року                                                       ______________




Згода
на збір та обробку персональних даних

Я,        ________________________________________________________,
паспорт серії ______№ _______________, шляхом підписання цього тексту, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VІ, надаю згоду районному оргкомітету всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення моєї участі в (зональному ) турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» та заходах, що пов’язані з його проведенням.
Ця згода надається на здійснення дій відносно моїх персональних даних, що будуть необхідними або бажаними для досягнення зазначених вище цілей, а саме: збір, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, розповсюдження (передача), надання третім особам (Міністерству освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти та ін.).

«____» __________ 2018 р. _______________ / _______________________ /
                                                                                                                (підпис)                                                                              (ПІБ)

Підпис ______________________________________ підтверджую.

Директор ЗНЗ _______________ / ___________________________ /
                                                                          (підпис)                                                                                (ПІБ)





Інформаційна картка *
учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»
у номінації «________________________»

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)

Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)

Самоосвіта (за останні 3 роки)

Загальний стаж роботи

Педагогічний стаж

Стаж роботи у даному закладі освіти

Кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання                    (за наявності)

Науковий ступінь                        (за наявності)

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)

Посилання на відеорезюме**

Педагогічне кредо

Педагогічний портрет
(обсяг – до двох сторінок)
Виконується у довільній формі. Бажано висвітлити такі питання: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка; які інноваційні освітні практики Ви застосовуєте; що би Ви змінили або вже змінили в організації освітнього процесу; чого прагнете навчитися; які Ваші інтереси, захоплення?

* Формат інформаційної картки не змінювати
** Для учасників третього туру

Додаток
Орієнтовний план відеорезюме учасника
третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?
Як Ви реалізуєте свою педагогічну ідею/новацію/розробку? Наведіть приклади.
Чому, на Вашу думку, саме ці ідеї є ефективними?
Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?
Чого Ви очікуєте від конкурсу?


Немає коментарів:

Дописати коментар